Pazartesi, Haziran 18, 2007

mutluyum ben

Çok mutluyum yaa. Mutlu olunca buralara pek yazılmaz gerçi. Bunu da noktafa dedi, yazsana diye. E adam haklı. Bi şeyler paylaşıyosak okuyanlarla mutluluk da paylaşmak lazım.

Bünyem uzun süredir iyi hissetmek için bahane arıyodu. Ve sonunda bi tane buldu, buldum, bulduk. Hmm. Sanırım o beni buldu.

Bi şarkı vardı: aşik desen değilim, bir harmanım bu aksam, diyordu. An itibariyle sozleri ben uydurmuş olabilirim. Evet. Aşık değilim sanki ama aşık gibiyim de bi yandan. Pek mutluyum.

Son 1 haftadır olaylar cok guzel gelişti. Yeni telefonum da çok güzel. Eheh.

Durum şöyle sanki: Kaldirimin kenarında dengemi sağlamaya çalışarak yürürken birden dengemi kaybettim. Ve kendimi bir anda bir kızın kollarında buluverdim. Haha kim bu kız yaa?

Walla bünyem sevgiye susamış, haberim yok. Hayatıma bir guneşin doğduğu şu günlerde kendime mutluluklar, patronuma da allahtan sabır diliyorum. Eheh patrona kitap yazdiricam yakinda: "Bir Nihiliste Nasıl iş Verdim ya da Becerikli de Pezemenk"

1 yorum:

senug dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.