Perşembe, Eylül 14, 2006

çalar saatlik müessesesi kaldırılsın

biraz önce telefonun alarmını kurdum, sabahın köründe kalkıp birilerini almak için. dedi ki bana "alarm 4 saat 23 dakika sonraya kuruldu". yani diyor ki: tamam, ben seçilen tonumu öttrürüm zamanı gelince ama sen uyanabileceğini mi sanıyosun? peh. o değil beni bağırtacaksın boş yere. hayır bilmiyoruz sanki kalkamadığını, uyuma ve uyanma özürlü olduğunu. hayır ben çalarım, bana göre bişey yok. ama sonra şarjım bitiyo, netekim alarmımız 1 saat çalsın diye yapılmadık. neyse ben çalarım yine.

sorarım size çalar saatlik bu mudur? bi yandan haklı da, erteleyip erteleyip yatağa dönücem. çalan melodileri, müzikleri sos niyetine rüyama ekliycem. ama bu böyle mi söylenir şimdi? "4 saat 23 dakika sonraya kuruldu". bi git yaaa. çalar saatik kaldırılsın arkadaşım, yerine uyandıran saatlik getirilsin. böyle tatlı bi sesle, öperek falan uyandırsın. gerekiyosa kahve kokuları yaysın etrafa. bu ne böyle yaa "dı dı dı dıt". bıyyy

Hiç yorum yok: