Salı, Temmuz 26, 2005

bana rağmen

bugün bişeyler yazmak istedim. uzun süredir kafamda dolanan bi sürü kurtçuk var. bi kısmını döktüm yazılara ama henüz bitmedi. bir çok yarım kalan yazı gibi tamamlanmayı bekliyor, hiç bir zaman tamamlanamayacığını bilerek. ben de mevlana'nın mesnevi'sini okuduktan sonra gaza gelip yazdığım bir kaç beyiti yazmaya karar verdim (burdayım ve yaşıyorum, duyun beni!):

sevda hem derttir hem dermandır cana
gönül ister ki olsa herşey dermandan yana

ademoğlu bir birey, olmak ister bir başına
tek başınalık da üzer, der kimse yok mu yanıma?

sevdalanan gönül alev alev yanar haniyse akkor olur
ayaklar yerden kesilir san ki o beden bir kuş olur

sevdiceğin bir bakışı alır cânı candan
mahrum kalmak o bakıştan azaptır gelince ol zaman

evet çok eğlendim bunları yazarken. mutlu kalalım...

Hiç yorum yok: